عاشقانه های کوتاه برای تو...
عاشقانه های کوتاه برای تو...
مَن وَ تُو یک ما ساختیم....

خیالت تخت تمام قلبم را شش دانگ ب نامت زدم... 
شاهدانش هر روز ب چشمانم سر میزنند... 
ببین؟ سندش را محکم کردم! حتی در چشمانی ک فقط ب توزل زده اند..... 



نظرات شما عزیزان:

مهران
ساعت22:49---19 تير 1393
لااااااااااااايك...عشق واقعي همينه كه تمام قلب فقط بنام يه نفر باشه
پاسخ:ممنون دادا مهران واسمون دعا کنید این روزا واسه همه... د دنیا سپاس


رها
ساعت20:10---19 تير 1393

گیرم که باران هم آمد…
همه چیز را هم شست…
هوا هم عالی شد…
فایده اش برای من چیست؟
هوای دل من بی تو پس است


mehran
ساعت16:37---19 تير 1393
وبلاگت عالیه با افتخار لینک شدی عزیز
پاسخ:ممنون لطف داری


ملیکا ( دیوونه های مجازی )
ساعت16:04---19 تير 1393
دلت را به هر کسی نسپار

این روز ها برخی ها

از سپرده ات هم بهره میخواهند


علی رضا جعفری
ساعت16:19---18 تير 1393
با عرض سلام خدمت شما دوست عزیز وبلاگ خیلی خیلی خوب وزیبایی داری من از وبلاگت خوشم آمده ان شا الله موفق باشی راستی اگه خواستی به وبلاگ من یه سری بزن ونظرتو دربارش برام بزار. باتشکر از شما وبلاگ نویس عزیز که همیشه ما را شرمنده محبت خود می کنید http://ali2020.loxblog.com
پاسخ:ب امید خدا ممنون لطف داری دوست عزیز


زری
ساعت16:17---18 تير 1393
فقط میتونم بگم لایک داری.خستنباشی
پاسخ:مرسی سپاس التماس دعا


دختر چادری
ساعت16:04---18 تير 1393
وبلاگ زیبایی دارید.من خیلی خوشم اومد امید وارم همیشه موفق باشید
پاسخ:ممنون موفق باشدید ب هم چنین شما هم موفق باشید همیشه التماس دعا تو این روزا


محمد و مونا
ساعت15:54---18 تير 1393
امـشبـ هـیچـی نـمے خـوآهـم !

نـه آغـوشـتـ رآ

نـه نـوازش عـآشقـآنـه اتـ رآ

نـه بـوسـه هـآے شـیریـنتـ...

فقـطـ بـیـآ

مےخـوآهـم تـآ سحـر بـه چشـمـآن زیبــــایتـ خیـره بـمــآنـم

هـمیـن کـآفـی استـ

بـرآے آرامـش قلبـــ بــی قـرآرم

تـو فقـط بـیــآ . .



shervin
ساعت14:29---18 تير 1393
سلام،وب قشنگی داری داش خوش سلقه هستی،لینک شدی

شیدا
ساعت13:32---18 تير 1393
چشمانم را به ابرها قرض می دهم
کافیست عکست را نشانم دهند
خشکسالی چند سال اخیر را جبران خواهم کرد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهچهار شنبه 18 تير 1393برچسب:عشق من مهشیدم, توسط  ALI

.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.